نارفیق...

❤تنهام❤

نارفیق...

 

 

نارفیق ...

 

با احساسم بازی کردی ...

از اعتمادم سو استفاده کردی ...

چند بار با من اینکارو کردی ولی هیچی نگفتم ...

 ولی دیگه بسه ...

ازت شاکی ام نارفیق ...

اونی که بد شد من بودم ...

اونی که نامرد شد من بودم ...

اونی که ازش متنفر شدن من بودم ...

اونی که

فحش شنید من بودم ...

تف به این دوستی منو و تو نارفیق ...

هیچکی منو درک نکرد غیر تنهاییم ...

بازم به مرام تنهایی خودم ...

برو دیگه اسم منو نیار ...

نارفیق ...



نظرات شما عزیزان:

Mahsa
ساعت21:29---28 آبان 1393
وبت عالی هست پسر عموووو...
عالللللللللللییییییییییییییی یی
خوشگللللللللللللللللل
محشررررررررررررررررررهه@ };-


Ahmad Reza
ساعت16:32---26 آبان 1393
وبت عالیه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:0 ] [ AHMAD REZA ] [ ]